هدیه داغ

کامل ترین و بزرگترین فروشگاه هدیه داغ در شرق تهران

هدیه داغ

کامل ترین و بزرگترین فروشگاه هدیه داغ در شرق تهران

اموزش روشهای مختلف کادو دادن به همسر

از قدیم گفته اند لذتی که در کادو دادن است در کادو گرفتن نیست و اگر کادو برای همسرتان باشد لذتی مضاعف دارد و باعث محکم تر شدن رابطه عاشقانه شما میشود و علاوه بر اینکه همسرتان را عاشق شما میکند ، عشق شما را نیز افزایش میدهد. البته کادویی مناسب است که بیشتر به جوانب عاطفی توجه شود نه مادی (مخصوصا در مورد کادو به همسر)
کادو دادن نیز مانند هر کار دیگری قوانین خاص خود را دارد که بد نیست بدانید ، البته هر قدر در کادو دادن به همسرتان ذوق و ابتکار بیشتری به خرج دهید موفقترید ، آداب‌ کادو دادن‌ به‌ نحوی‌ یک‌ نوع‌ هنر به‌ حساب‌ می‌آید. سعی کنید موارد زیر را رعایت‌ کنید:
▪تناسب‌ کادو : بسیار مراقب‌ باشید که‌ کادو یی‌ که‌ می‌دهید متناسب‌ با رابطه‌ شما با کادو گیرنده‌ باشد. این‌ امر نه‌ به‌ حجم‌ و ابعاد قرارداد یا معامله‌یی‌ که‌ انجام‌ داده‌اید وابسته‌ است‌ و نه‌ به‌ میزان‌ وقتی‌ که‌ برای‌ گیرنده‌ گذاشته‌اید، بلکه‌ به‌ میزان‌ نزدیکی‌ روابط‌، وابسته‌ است‌. فواصل‌ کادو دادن‌ را هم‌ از نظر مناسبت‌ها و تعطیلی‌ها در نظر بگیرید و تکرار باید کرد که‌ کاری‌ نکنید که‌ احساس‌ رشوه‌ گرفتن‌ پیش‌ بیاید.  

هدیه داغ 

 

▪تشخص کادو
اینکه‌ یک‌ کادو دارای‌ تشخص باشد، نکته‌یی‌ عالی‌ است‌. مهم‌ این‌ است‌ که‌ کادو ، بازتاب‌دهنده‌یی‌ از شخصیت‌ و علایق‌ گیرنده‌ آن‌ باشد. اگر این‌ ویژگی‌ها در کادو لحاظ‌ شود، گیرنده‌ کادو بطور حتم‌ احساس‌ خوبی‌ نسبت‌ به‌ دریافت‌ آن‌ خواهد داشت‌.
▪زمان‌ کادو دادن
علی‌القاعده‌، بهترین‌ زمان‌ها برای‌ کادو دادن‌، همان‌ تعطیلات‌ هستند. زمان‌ تولد ممکن‌ است‌ جالب‌ نباشد چون‌ کادو متوجه‌ می‌شود که‌ شما دچار زحمت‌ شده‌اید و اطلاعاتی‌ را در مورد او به‌دست‌ آورده‌اید.سالگرد یک‌ کار یا سالگرد وقتی‌ که‌ شما با کادو گیرنده‌ وارد یک‌ مرحله‌ تجاری‌ جدید شده‌اید هم‌، جزو مواقع‌ مناسب‌ برای‌ کادو دادن‌ است‌.زمانی‌ که‌ آغازی‌ برای‌ یک‌ رقابت‌ معنادار بوده‌ هم‌ جزو مواقع‌ مناسب‌ به‌ شمار می‌آید.
▪نحوه ارایه‌ کادو
آماده‌سازی‌ کادو هم‌ آداب‌ خاص‌ خود را دارد. به‌ کاغذ کادو توجه‌ کنید و سعی‌ کنید با دست‌ خودتان‌ چیزی‌ بنویسید. پیامی‌ هم‌ که‌ می‌نویسید باید حس‌ خوبی‌ را به‌ کادو گیرنده‌ انتقال‌ دهد.اگر بر مبنای‌ یک‌ مناسبت‌ شخصی‌ کادو می‌دهید، پست‌ کردن‌ کادو به‌ آدرس‌ منزل‌ کادو گیرنده‌ هم‌ حس‌ خوبی‌ دارد.
و امـــا موضوع کادو دادن به همسر ، اگر متاهل هستید، کادو به همسرتان را فراموش نکنید. کادو دادن به همسر، عشق دوجانبه را زیاد می‌کند و به زندگی رنگ و بویی تازه می‌بخشد.

می‌توانید به عنوان کادو به همسرتان، مجموعه‌ای از خاطرات شیرین با هم بودن را تهیه کنید. مثلا عکس‌هایی که از زمان‌های شاد زندگی مشترک داشته‌اید یا خاطرات خوب و به‌یادماندنی که در دفترچه‌ای نوشته‌اید، می‌توانند کادوی ویژه‌ای باشند.

اگر به مناسبت سالگرد ازدواجتان می‌خواهید به همسرتان کادو بدهید، می‌توانید یک اتاق نفره در هتلی رزرو کنید و چند روزی را برای استراحت و تجدید خاطرات در آنجا بگذرانید. یک کادوی رمانتیک دیگر هم این که یک ترانه عاشقانه را آماده کنید و برای همسرتان بخوانید. این می‌تواند او را شگفت‌زده کند. باور کنید جواب می‌دهد. دعوت از فامیل و دوستان نزدیک به مناسبت تولد همسر یا سالگرد ازدواجتان هم می‌تواند او را غافلگیر کند.

اما اگر بدون هیچ بهانه و همین طوری می‌خواهید به همسرتان کادو بدهید، می‌توانید او را به رستورانی در نزدیکی محل زندگیتان ببرید. یا حتی در منزل شامی تهیه کنید و سرمیز هم چند شمع بگذارید و غذایی رمانتیک را با هم میل کنید. قرار دادن چند شاخه گل بر سر میز هم خالی از لطف نیست.
با این کارها می‌توانید عشق و علاقه خود را به همسرتان نشان دهید. بالاخره کادو دادن و کادو گرفتن همیشه خوب است. قیمت کادو هم خیلی مهم نیست، مهم احساسی است که پشت کادو وجود دارد.همان کارت کوچکی که آقا روی کارمینویسد ، مهم است . اول آنرا می خوانند و برای خانم جذابیت دارد واگرآقا ، کادو گرانبهائی بدهد وکلامی هم نگوید و سرد با شد ، به درد نمی خورد . بله ، خانم ها هم به آقایان کادو بدهند ، سا لروزتولد خانم و سالگرد ازدواج . البته هرروز شما کادو بدهید ، آن روز عید است . احتیاج نیست منتظر زمان خاصی بمانیم .هدیه خیلی مهم است . آثار زیادی دارد . روایت داریم : الهدیه نورالمودة: هدیه مودت را به جا می گذارد . گاهی مشکلی و کدورتی نیست ، هدیه می دهید ، که محبتتان بیشترشود. اگر دلگیری بین خانم وآقا باشد ، فرمودند : هدیه بدهید ، چه چیزخوبی است . هدیه کینه ها را از بین میبرد. یک روایت که بنظرعجیب می آید که اگرمرد ، کادو ای به زوج خودش بدهد ، باعث عفتش می شود . کادو محبت می آورد وباعث میشود که شوهرش را دوست بدارد و حواسش پرت نمی شود . اگراحساس کند ، مرد به او محبت ندارد ، ممکن است از محبت دیگران تاثیربپذیرد . به همسرتان کادو بدهید ومحبت کلامی هم ، یادتان نرود . کلام و زبان کادو ، مهمتراز کادو است . باید ببینید حساسییت خانم چیست ؟ مثلا ممکن است خانمی به روز زن حساس نیست واگر آقا کادو ندهد ، برایش مهم نیست . ولی روز تولد برایش مهم است و یا با لعکس. بعضی ها سا لگرد ازدواج برایشان مهم است . فعلا سوال درمورد عقد است . به جهت شدت عواطف ، به همدیگر کادو می دهند وآقا ، کادو های گران قیمت میدهد ، بعد که وارد زندگی میشوند ، قطع میشود . وقتی الان زیاده روی می کنید ، بعد که قطع میکنید ، دچار مشکل میشوید . مثل بحث افراط محبت که عرض کردیم ، محبت افراطی خوب نیست . چون بعد ازازدواج ، محبت بطورطبیعی کم میشود ، آنجا مشکل پیش میآید . همان اعتدال را رعایت کنید . خیرالااموراوسطها . اگرآقا روز زن کادو نخرند ، کار سخت می شود . یک موقع آقا خواسته ایی ازخانم دارند ، کادو گران قیمت می خرند ، که این ، همان سلام گرگ بی طمع نیست ، میشود . بدون مناسبت و بدون نیاز کادو بخرید . نباید حتما عید یا سالگرد باشد . در کادو ، قیمت و بهاء مهم نیست. یک شاخه گل ، فرقی ندارد . بعضی ها فکرمی کنند باید طلا بخرند . طلا هم ، درحد توان بدهید ولی چیزها ی ارزان هم ارزش خاصی دارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد